این راه برای رفتن است...This is the way to go...

این راه برای رفتن است...This is the way to go...

برای رسیدن نیازی به راه نیست.-R8-..Need to reach is no way
این راه برای رفتن است...This is the way to go...

این راه برای رفتن است...This is the way to go...

برای رسیدن نیازی به راه نیست.-R8-..Need to reach is no way

دوست نداشتم سالم برگردم

امروز اول اسفند 

رفتم بیرون از خونه 

چند بار نزدیک بود منو بگیرن و شاید دیگه نمیدیدمش 

اما وقتی داشتم برمیگشتم تو دلم حالتی شد که انگار خبر مرگ عزیزانم رو شنیدم 


الان داشتم دعا میکردم که کاش من رو گرفته بودن و این حس بد الان رو نداشتم


شاید از متن بالا چیزی نفهمید اما دعا میکنم براتون هیج وقت نفهمید (چیزای ازار دهنده رو)


کاش خدا بقل داشت میرفتم بقلشو زار زار به روزگاری که برام درست شده گریه میکردم .




نظرات 5 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:02 http://www.minakaman,blogfa,com

یکی از اون چیزا که دوست ندارم بفهمم اینه که هیچ وقت نفهمم دوست پسرم یکی دیگه رو دوست داشته باشه
دقیقا من همچین موقع یی رو دوست ندارم داشته باشم

یاشار سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:06 http://roroaksabz.blogsky.com

داداش چی شده من هر موقع که دوست دارم برم بقل خدا گریه کنم زمانیه که دنیا داره رو سرم خراب شده
هیچ چیزی ارزش خراب کردن روزگارت رو نداره به خاطر چه اتفاقی میخوای خودت رو گیر بندازی دست این بی پدرا

خوشی زده زیر دلمون ....
یه موقع هایی تنها انگیزه برای ادامه دادن رو از دست رفته میدونی

( انسان + انسانیت) چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:14 http://farvardine6216.blogfa.com/

خدایا ایستاده مردن را نصیبم کن ، که از نشسته زیستن در ذلت خسته ام...

واقعا آمین

حیدریم چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:57

سلام
ممنون از حضورت
کاملا احساست رو درک کردم
شاید چیزی بالاتر
شنیدن خبر مرگ

از این بالاتر نمیشه
و البته مظلوم شهید سازی کردن

البته دوست داشتن من متفاوت بود
بیستر از روی احترام


اما....
کاملا فهمیدمت

ممنون
اما........
بازم دعا برات میکنم هیچ وقت نفهمی اینو رو به بی ادبی نزار الان ندونستن خیلی بهتره از همه نظر

در کل بازم ممنونم از حس خوبی که به من دادی

بیتا جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:08 http://khaste-nabash.blogsky.com

سلام

اول بگم قالب جالبی دارین...یه حس خاص میده به آدم (چون اولین بارمه میام گفتم ببخشید)

این روزهای سخت سپری می شن...باور کنین...امیدوارم هر موردی هست به زودی زود درست شه

شاد باشید

ممنون از تعریفت ...امیدوارم اخرین بار حضورتون تو وبلاگ هم نباشه

گفتی شاد باشی یادم رفته بود که منم باید شاد باشم جون همش دارم فکر میکنم چطوری شاد کنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد